Flåsarn- -

Ibland så får man verkligen skämmas..

ja... som idag då tillexempel..
har panik för att jag lära storstäda innan det är dags att fara iväg på kryssning..
Ante jobbar hela dagarna så han har varken tid eller ork att hjälpa mig..
Då ska jag alltså städa samtidigt som jag har Maya klängandes på mig eller att hon fint kryper runt och stökar till på en gång.
Visst, det går an om man ska plocka undan och snabbstäda, men idag så måste jag verkligen städa mycket...

Så, vad gör jag då? jo jag sms:ar min syster och frågar om inte hon kan ta Maya någon timme på eftermiddagen..
hon svarar då att hon kan det.
Jag blir skit glad.. men kan fortfarande inte låta bli att skämmas över att jag inte klarar av att städa och ta hand om ett barn samtidigt...ofta får jag känna mig dum när jag ber om hjälp...

Men jag hoppas att jag inte behöver känna mig dum eller skämmas..

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Lina.

Inte behöver du känna dig dum o skämmas för en sån sak :) Alla behöver vi emellanåt lugn och ro när vi städar. Plus att Maya säkert tyckte de va skoj att va med din syster :D

Hoppas de vart fint hemma hos er :)

2008-10-29 @ 20:35:36
http://topptipp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart att du inte ska skämmas för att be om hjälp . Det ska du aldrig behöva göra ! // Emma & Tuvaliee

2008-10-31 @ 09:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0