Flåsarn- -

Im going under...

Jag kommer bryta ihop snart.. jag kommer hamna på botten om det inte blir en ändring snart!

Gråta ut får jag inte heller göra, vill inte att Maya ska se eller höra mig ledsen.

Just nu så vill jag bara ha sönder något.. slå på något.. packa mina o mayas saker och bara dra härifrån,kasta telefonen och se till att ingen kan få tag på oss.
Gömma oss och byta identitet i ett annat land.. där ingen känner oss och där ingen vet ett skit om oss..
där vi kan börja om på nytt.
FÖR JUST NU ÄR ALLT BARA SKIT!

JAG KAN INTE LITA PÅ NÅGON!
INTE EN ENDA JÄVEL!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Men lilla gumman hur är de fatt?? jag är inte jämt så lycklig som dom flesta tror :-S... hur mår du egentligen?? :(

2008-10-05 @ 18:57:12
http:// truelovemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0