Flåsarn- -

Jag klarade natten!

Gick ut och rökte på balkongen och kollade på stormen utanför.. "hur fan ska jag kunna sova nu?" frågade jag mig själv..
rökte färdigt, gick och lade mig, läste lite i min bok.....
jag hörde hur stormen tilltog och blev värre.. 
Släckte lampan när klockan var ca 01.30... och jag måste ha somnat väldigt snabbt.

Tror jag har sovit som en prinsessa i natt..men jag klev ju upp kl 4 för att ge Maya välling, men efter det så sov jag hur bra som helst..vaknade inte ens när Ante kom hem :)

Vad ska man hittapå idag då?
måste försöka få Ante att vilja åka till Köpis och handla...


Den här bilden är inte från igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0