Flåsarn- -

Jag skulle vilja...

Tittade nyss i kylen,frysen och skafferiet här hemma för att kolla vad jag ska göra för mat idag..
Men, det fanns inte så mkt...lite gräddstuvad pyttipanna,kyckling,ärtor majs och paprika,köttfärs,fiskpinnar,torskfilé m.m fanns det i frysen..
I kylen hade vi gobitar som tex, morötter,paprikor,turkisk yoghurt,gurka,rödbetor och lite annat..
O ja, i skafferiet, där hade vi ris,potatis,makaroner,spagetti, potatismos..

Men jag vet inte vad jag ska göra för mat!
Så därför vill jag åka och handla idag när Ante har vaknat.. men jag vet att han inte vill det, för han tycker att det räcker att handla 1 gång i månaden!!
Men jag ska försöka smöra lite för honom.Får vara lite extra snäll.

Nu vet jag vad jag vill göra för mat idag!
Flygande Jacob!

Det har jag aldrig gjort förut.. så det skulle vara kul att testa på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0