Flåsarn- -

Tjohoo...

Nu har vi kommit hem från Köpis och så har vi käkat..
blev wokgryta till middag..bara slängde ihop lite kött,wokgrönsaker,böngroddar och nudlar med lite cremefraishe..
blev gott och starkt :)

Imorgon så är det väl tänkt att jag & Maya ska till öppna förskolan på Brynäs med de andra mammorna och deras barn, ska blir roligt.. Maya behöver få leka lite.

Köpte typ inget på Köpis.. Ante köpte en mössa och jag köpte rosenrot...
Hittade en overall till Maya på H&M som vi ska köpa till henne på Fredag.

Nåja.. nu har jag inget mer att skriva om..

Kommentarer
Postat av: Ida

om du ska du in till brynäs kanske vi kan hinna träffas en sväng..är ledig imörra jag (Än så länge iaf)

2008-10-20 @ 21:19:12
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0