Flåsarn- -

Tyst & mörkt..

Lugnet har spridit sig över mitt hem..
Ante sover,Maya sover och katterna sover.. det är bara jag som är vaken.
Det är skönt att få lite ensam tid.

Antes farmor & farfar + morfar med fru var här idag och sa grattis till Ante o Maya.. det var trevligt, fikade endel och snackade en massa.
Senare på kvällen så kom Carro :)

När det blev lugnt här hemma så tog jag tag i städningen.. hur mkt kartonger & papper som helst..
Men men.. imorgon ska jag diska,dammsuga och torka golven innan jag drar hem till Catarina och firar min syster Lova som blir 5 år ,stora tjejen :)
Sen ska jag väl hem till Ida och gratta henne :)

Nä nu ska jag väl göra en matlåda till Ante.. stackarn ska jobba som ett djur i helgen..


Lova, Juni-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0