Flåsarn- -

Denna dag..denna gråa dag...

Vaknade i soffan runt halv 10 idag av att Maya stod och tjoade i sin säng..
klev upp, bytte blöja på henne och busade lite.

Runt kl 13 så gick vi till Konsum och köpte en matburk att ta med hem till Catarina, oså mötte vi Sussi, så då drog vi våra ben mot Catarinas hem..
så hjälpte vi henne med att ta alla hundar och följa med o hämta barnen från skola och dagis.
Blev bjuden på jätte god mat oxå :)
Maya har lekt som en tok och ligger nu i sin säng och dricker välling.. hon kommer somna på engång :)

Ikväll så är det Idol! Ska bli kul att se.. har längtat hela helgen efter det.
Ante jobbar i natt och vi har knappt setts idag faktiskt.. typ bara sagt hej, sen så har resten av kommunikationen mellan oss två bestått av SMS, tråkigt.
Men vad ska man göra då? han hade fullt upp och jag oxå..

Imorgon så har jag ingenting planerat, då ska jag bara vara hemma och (FÖRLÅT PAPPA & CATARINA MEN JAG MÅSTE SKRIVA DETTA) städa, tvätta och greja.

Nä, om man skulle ta o göra en matlåda till Ante då kanske?
Jepp så får det bli.

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0