Flåsarn- -

Det är otroligt!

Igår på eftermiddagen så var Maya jätte trött..så runt kl 17 så protesterade hon mot allt!
Jag tänkte att hon inte skulle få gå och lägga sig innan kl 18.. men det funkade inte...
17.15 så lade jag henne i hennes säng med en flaska välling, sen slocknade hon.. och sov nonstop till kl 01 i natt :)
När hon vaknade då så bytte jag blöja o gav henne en flaska välling igen... och hon somnade om.. 07.05 imorse så ringde Ante till min telefon..hade han inte gjort det så hade nog Maya sovit fortfarande..
Hon är så duktig på att sova!!

Men nu så är jag super trött...och Maya sitter och river sönder papper på golvet och river ner filmer...lagom kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0