Flåsarn- -

God dag!

Fasiken vad trött jag känner mig nu..
var ut med ungarna runt kl 9 imorse, tog en liten promenad så att Maya skulle somna i vagnen.. gick hem till far och sa hej så att ungarna fick leka lite med varandra.
Sen så gick vi hem..väntade på mamma som skulle komma 1030...men vi fick vänta ett bra tag, så kl 11.30 så gick vi in och kikade på Idol reprisen.. kl 12 så kom mamma med fika :)
Sen vart det ett jäkla kackel här hemma och jag såg på Andreas att han blev störd i sitt Idol tittande, och det kan jag förstå.

Nu sitter han och kikar på Highwayman konsert o jag sitter här.. håller på o brygger kaffe oxå.
Ikväll o inatt så blir jag ensam, Ante ska jobba :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0