Flåsarn- -

Han slog mig *snyft*

Det känns lite bättre nu.. har fått plockat undan lite.. men det finns fortfarande mkt att göra.
Mitt mål är att ha det skinande rent på Lördag när jag åker på kryssning...får se hur det går.

Ante är ute o håller på med biljäveln med sin pappa.. tror han blev sur när jag sa att det är bättre att vi skrotar bilen och försöker hitta någon annan för en billig peng..
Men som det är just nu så sviker bilen oss gång på gång på gång.

Ante ska jobba imorgon oxå... från 9-17 tror jag.. men han åker härifrån kl 7.. tråkigt..
Men det blir ju lite extra pengar iaf..

Undrar vad jag ska göra imorgon då?
tvätta endel kanske? jo, låter som en bra idé..
Men jag vill göra mer saker.. typ gå ut & gå med Maya eller nåt.. men det är så tråkigt att göra det själv tycker jag.

Åh vad jag längtar tills kryssningen, ska bli så kul att få komma iväg o göra något med mamma, trots att AnnaKarin,Micke och Robban är med...
Kan ju liksom bli hur kul som helst.. kommer ju förtäras massor med alkohol iaf, och det är ju huvudsaken ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Får la se om du kanske får besök av mig nån dag nu när jag är ledig (jobbar på tors igen) Får la se hur d blir..kan ju bli så att jag får hoppa in o jobba å.. Men Hörs la av =)

2008-09-01 @ 20:23:46
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0