Flåsarn- -

Inte ett dugg förberedd..

Imorgon så ska jag ju på kryssning som sagt, med mamma, AnnaKarin, Robert och Micke... bussen går 11.40 från stationen, och tydligen så ska vi väl dricka öl på bussen.. moget :P
Båten vet jag inte när den går, men tror det är runt kl 17..

Jag har inte packat ett skit än.. väskan hänger på torkning i badrummet, dum som jag är så tvättade jag den IMORSE.. jag hade ju kunnat göra det igår liksom..

Måste städa ikväll oxå ju.. så nu väntar jag på att Sussi ska komma upp, hon har liksom lovat att underhålla Maya medans jag städar..

Kommentarer
Postat av: Ida

Oooh..Nu jäklar äre du som röjjer gärnet den här helgen, det är du värd=)



(Ramla för faen inte överbord nu)

2008-09-05 @ 23:05:49
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0