Flåsarn- -

Ja jävlar!

Känner mig lagomt risig och mysig idag, håret är uppsatt i en kärringknut som är påväg att lossna, jag har en sliten gammal Metallica t-shirt på mig med några väl placerade hål i, oså har jag mjukisbyxor på mig..man kan tyda små spår utav gårdagens sminkning i mitt ansikte.
Tror ni att man kan älska mig trots att jag ser ut som jag gör idag?

Maya röjer runt som vanligt i endast blöja och linne, undrar om hon är nöjd med mig och Ante som föräldrar?
Det verkar som om att hon är det, för inte klagar hon iaf... än.... men det kommer väl det oxå.
Om 10 år så blir man väl kallad kärringjävel m.m och har en arg förpubertetig dotter som ursäktar att hon föddes.
Jag kommer ihåg hur det var när jag själv var i den åldern.

Att vara (vill inte kalla mig ung förälder) förälder i 20 års åldern idag är inte lätt, man stöter på fördomar hela tiden, alla ska tala om för en hur man ska sköt ett barn osv.
Sånt stör jag mig på.
Har inte folk annat för sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0