Flåsarn- -

Jag är usel, verkligen skit usel!

Fick höra nu att det är sååååå synd om Andreas som får städa köket och diska...
för eftersom att jag bara är hemma med Maya om dagarna så borde jag kunna städa och dona...
Han jobbar ju, då ska inte han behöva göra sånna saker!

Sen att du kom oanmäld,när Maya nyss hade somnat och när det är som stökigast här, tycker jag inte heller om.
Hade för fan inte ens hunnit slänga ut bajsblöjspåsen.. så det stank ju barnbajs här!

Okej, jag ska vara en supermorsa och göra precis ALLT här hemma, för det är ju så enkelt!

Tack.
Värdelösast i Kommun!


P,s, nu kommer det ta typ 1½ timme innan Maya somnar om! Kul!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men visst blir man irriterad på karlarna när dom kommer med det där att dom jobbar om dagarna och vi går bara hemma så då kan vi städa, diska, laga mat och allt annat.. Jag är skitless på det och tycker att det är minst två som bor hemma och då ska man hjälpa till oavsett om den ena jobbar och den andra går hemma..!!

2008-09-05 @ 19:56:07
http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Ellen

usch läst din blogg o du verkar vara väldigt ledsen gumman :-(... är allting som de ska ellr är allt bara skit nu. Försök att prata med Ante o tala om för honom att du känner dej bortglömd.. berätta att du skulle vilja umågs med honom mer o ni kanske är lite romantiska o så när Maya sover..





kramar på dej gumman kämpa på!!! du är en supermamma utan kappa bara.. tänk på de!!!

2008-09-05 @ 23:04:18
Postat av: jässica

Så jävla dålig att bara för killarna jobbar så ska de inte behöva städa när tjejerna ändå gär hemma. finns fler som tycker så......



Bara för man går hemma så har man automatiskt inget liv, utan står mycket hellre med dammvippan dag ut och dag in.. eller också inte.

2008-09-08 @ 08:20:08
http://jaassica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0