Flåsarn- -

Ken Ring vs. svenska media!

Okej, alla har nog läst vid det här laget om Ken Rings kväll i Gävle..

Nu ska jag skriva lite om vad jag tycker och tänker om detta..

Det är lätt att skriva om en människa som är känd inom ett "vildare" segment inom musiken, dvs hiphop, som våldtäktsman och missbrukare m.m...
Det har varit mycket stoj och skit runt Ken enda sedan hans debut, det har varit tjejer hit och droger dit.
När jag var 13-15 år och lyssnade MYCKET på Ken så hade jag kunnat göra allt för att träffa honom och gjorde det faktiskt 1 gång.. Jag har ALDRIG stött på en man med mer respekt för det kvinnliga könet!
Jag hade en tjejkompis (vars namn jag ej vill säga) som ville göra ALLT med honom men han sa Nej utan att ens tänka på saken!
Jag anser att tjejer i högstadie åldern har lärt sig att allt för snabbt skrika "våldtäkt" så fort dom har nyktrat till efter en fylla där dom gjort saker som dom egentligen ville men inte vågar erkänna.
Och som Ken skrev i sin blogg: "Det var en i mitt sällskap som hade sex med en tjej!".. där hör ni, sällskap!
Och att polisen släppte Ken efter 1 timme lär ju betyda att han inte är skyldig till detta som svenska medier påstår.
Medierna är så pengakåta och gör allt för att få nå bra att skriva om, och vilket passar inte bättre än att måla ut Ken som våldtäktsman?
Shame on you GefleDagblad,Arbetarbladet och Expressen!

Om sanningen ska fram nudå... Hade tex James Hetfield i Metallica eller någon annan stor människa gjort detta och sedan blivit tagen av polisen så hade inget hänt, ingen hade brytt sig.. det hade bara inneburit mer pengar till musikern.



Jag håller på Ken Ring i detta fall och jag tycker synd om han, hans fru + barn att dom ska behöva gå igenom detta.
Men jag hoppas att han får ett bra liv i Kenya i sitt nya hus med sin familj!



Vet att mitt inlägg kanske blev lite snurrigt men jag är trött...


Kommentarer
Postat av: Natalie

Ngt jag finner märkligt dock, även om Ken inte gjort ngt fel, det är ju att han kan sitta och skriva att han vet att hon var med på det? Var han där?

Inte så jävla nice, ändå.

2008-09-14 @ 21:37:57
Postat av: Viktoria Tomic

Jag hoppas att anklagelserna inte är sanna :(

2008-09-14 @ 22:14:36
http://www.viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0