Flåsarn- -

Mår förbannat jävla dåligt..

Tror fan att jag aldrig har haft en sån här bakfylla någon gång..
Mår sjukt dåligt och har gjort det hela dagen :(
Trött är jag oxå och skulle vilja gå och sova..men det känns inge kul eftersom att Ante inte är hemma.. han jobbar 12 timmars nu.. började 17.45 och slutar 05.45 imorgonbitti..och som så många gånger förut så kan inte jag sova i sängen när han inte är hemma.. men i natt ska jag fan ta o göra det.. lär bara bädda rent först.


Imorgon så ska vi åka in till stan och ta 1 års foto på Maya som ska vara med i tidningen :)
Tänk att min lilla bebis blir 1 år om 1½ vecka!

Usch.. vill spy..men jag har spyfobi så jag håller mig.. men tror inte att jag kommer kunna göra det så mkt längre till..



Ja, jag vet inte riktigt.. men visst fan är man het när man är onykter?! haha..eller inte..

Kommentarer
Postat av: Pecan - Mattias, KAKHUSET

Ojdå tråkigt att du mår så dåligt:) Hoppas du blir bättre snabbt då! Förövrigt kan jag tipsa om att Resorb botar och tar bort bakfyllan väldigt effektivt :) Finns på apoteket och är väldigt billigt jämfört med andra bakispiller :) Grattis i förskott på mayas 1 årsdag också :)

Hälsningar ifrån Australien!

2008-09-29 @ 10:08:41
http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0