Flåsarn- -

Men hallå liksom...

Hur länge ska man behöva stå utanför Konsum för att vänta på någon egentligen?
Jag sms:ade Sussi ca kl 14.30 och skrev "Ses utanför Konsum om ca 20-30 min"..
Hon skrev "Ok" till svar.. så jag snabbade mig att byta blöja på Maya och fixa iordning mig själv, fick ta min snuskigaste lysgröna/vita tröja och sen var det bara att springa ut..
Stod vid Konsum.. såg människor gå ut och in..
alla såg ut att kolla på mig som om att jag var från en annan planet, var det tröjan eller var det bara det faktum att jag hade väntat på ett och samma ställe i 40(!!!!) min?

Jag tröttnade på att vänta... så jag gick in o köpte mitt jävla sköljmedel för 30 kr och gick sedan ut igen..
Då kommer hon! Drottningen af Seghet!
Hon hade suttit och spelat spel på datorn med min syster... Skyll på det liksom..

Vi tog sen en liten promenad och snackade lite skit....gick hem till mig och snackade lite mer skit och nu har hon dragit till Köpis.


Jag är btw helt jävla alone ikväll..a...förutom Maya då...



Drottningen Af Seghet,sommar-08.

Kommentarer
Postat av: Lastbilschaufförens Flickvän

sv: nä tror inte att det skulle funka på mej heller!

2008-09-20 @ 17:01:40
http://cherryskull88.blogg.se/
Postat av: catarina

Fy vad kul du är. skrattade jättemycket....och det värsta var ju att allt var sant!! haha

2008-09-20 @ 18:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0