Flåsarn- -

My foot Is killing me!

I 1 månads tid nu så har jag haft förjävligt jävla ont i foten, men jag har bitit ihop.

Var till hälsocentralen när jag hade haft ont i 1 vecka, fick typ ingen hjälp alls, blev hemskickad med instruktioner om att käka Panodil eller vad det heter i 10 dagar för att förhindra inflammationen att bli värre.
HAHAHA vilket jävla skämt... den där jävla inflammationen blir ju bara värre och värre.. det dunkar,sliter och drar i min fot just nu, hur länge ska jag behöva ha det så här?
Lär fan ta o kolla upp foten igen och se till att jag får en spruta eller nåt i den så att det blir bra, för som det är just nu så kan jag knappt stödja på foten.

Haha,jävla krokhand!Jag var full! bilden är från -05!

FAN VAD JAG SAKNAR DET DÄR HÅRET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0