Flåsarn- -

Myggjägare!

Idag så har jag,Ante,Sussi och Maya lekt myggjägare i Forsbackas myggteretorium.
Myggen har verkligen förökat sig väl i år... och dom var extra aggressiva oxå!
Dom gillade verkligen mig.. dom var överallt där jag var.
Ante & Sussi blev arga på mig för dom gick o ställde sig på myggfria ställen.. men så fort jag kom och ställde mig bredvid så blev det stora myggsvärmar runt om oss.

Maya i myggtunneln!


Sussi jagar mygg!


P,s Hoppas ni fattar att vi inte är myggjägare på riktigt, vi var bara ute på promenad en stund, men mycket mygg var det ute iaf.



MEN NU ÄR JAG ARG!
SNART HAR JAG HAFT 200 JÄVLA LÄSARE IDAG OCH DET ÄR BARA 2 PERSONER SOM HAR KOMMENTERAT!

Kommentarer
Postat av: Ida

stoltiserar med mina 15st unika läsare jag..

höhö & bara du som kommenterar :p

2008-09-21 @ 17:14:20
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Cookie - Alexandra, KAKHUSET

...Mjo tack jag vet. Ibland är det iktigt riktigt jobbigt. Men han kommer ju hem i mitten på novemer! :)



Va söt lilla Maya är! :)

2008-09-21 @ 17:31:01
http://www.metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: Ellen

hahaha lovar att kommentera mer i din blogg hahahaha

2008-09-21 @ 18:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0