Flåsarn- -

Nu har jag bestämt mig!

Hösten 2009 så ska jag sätta mig vid skolbänken igen!
Jag SKA bli socionom!
Det är mitt mål just nu faktiskt, eller ja.. har ju haft det som mål sen jag började gymnasiet.. men nu känns det viktigare än någonsin.
Isåfall så kommer jag plugga på distans, enklast så när man har barn tror jag, blir mer fritt liksom.
Oså är det ju praktik och grejer.
Kommer vara en perfekt utbildning åt mig, få jobba med människor!

Så om det blir så här nästa höst så hinner jag ju jobba några månader innan, och samtidigt som jag pluggar.. så då spelar det ingen roll om jag tar ett jobb där jag lär torka gamlingar i arslet!
Ska förövrigt söka jobb på hemtjänsten här i Forsbacka i vinter/vår.

Jag har bestämt mig! Det känns rätt!

Nu vill jag bara ha stöd från mina nära angående mitt val, och jag vet att mamma stöttar mig!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag ska också söka det till hösten : ))

2008-09-13 @ 03:32:59
http://niickis.blogg.se/
Postat av: Ida

Lär väl kännas skönt att veta vad du

vill göra framöver =)

2008-09-13 @ 10:53:19
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättebra att du pluggar vidare. vet ju att du pratat om socinom länge. Distans är kalas det valde jag också när mira david o lova va små. det gäller bara att ha massvis med självdisciplin.

2008-09-13 @ 11:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0