Flåsarn- -

O fy fan..

Har nyss kommit hem, har varit hos Ida & Jörgen sedan kl.13.30 idag..
ätit en massa gott och haft trevligt :)
Kul att träffa deras familjer oxå, det gör man ju inte allt för ofta.
Maya blev iaf super trött och däckade i vagnen så fort vi kom ut och var på väg hem.

Min fot är värre nu än någonsin nästan, råkade trampa lite snett när jag kom innanför dörren hos Ida, så nu gör det SKIT HELVETES JÄVLA DAMP ont.
Lär åka till hälsocentralen någon dag tror jag.

Om 1 timmer kommer Ante hem, då vill han se på Varg Veum.. så jag lär väl fixa så vi kan göra det då..


Kommentarer
Postat av: jässica

Nej fy fan, inget kul alls. har inte ätit på fyra dagar, så nu har jag köpt nån youghurt med fibrer i, dock var den nedrigt äcklig innehöll hela havrekorn.

2008-09-25 @ 13:56:37
http://jaassica.blogg.se/
Postat av: Malin

fy fan för att ha ont i fötter, man blir så jävla handikappad, kommer ihåg det efter en krogrunda sedan förr. Men skönt att bli upp-passad höhö :D

2008-09-25 @ 15:37:14
http://defaeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0