Flåsarn- -

Ska bli spännande att se om man får någon sömn!

Åh vad jag längtar tills det är dags att krypa ner i soffan,kika på Tv för att sedan lugnt somna.

Om inte...ja..om inte kärringen och gubbjäveln i lägenheten under mig börjar skrika och larma igen..
Då kommer jag bli galen och personligen springa ner för trappan, aggressivt plinga på dörren, skrika åt dom att öppna, slita loss larmapparaten från väggen, kasta ut den på gatan, be dom hålla käften....
Sen ska jag gå upp och sova.

Men allvarligt, hade det varit ungdomar... tex jag och Andreas som hade fört sånt oväsen mitt i natten så hade det ju blivit en varning direkt och sedan uppsägning av lägenhet.. eller hur?
Varför har dessa äldre människor mer rättigheter än oss unga?
Va fan liksom.. det är riktigt illa när dom skriker och håller på med larmgrejen så att man vaknar av en chock och tror att det är någon som står inne i ens egen hall och skriker!
Det börjar gå för långt nu...




Kommentarer
Postat av: Laura

Kikar in på din blogg, du skriver bra! Hoppas ni fick sova inatt.

2008-09-18 @ 08:40:18
http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0