Flåsarn- -

Skönhetsoperationer!

Kollade nyss på en brittisk dokumentär på 3:an om två 17 åriga tjejer som ville operera sig.
Den ena ville göra fettsugning + bukplastik och den andra ville förstora brösten.
Väldigt intressant var det.

Jag skulle faktiskt oxå kunna tänka mig att fixa till mig lite...
Men först så ska jag banta ner mig en jävla massa kilon :P
Och eftersom att jag har en massa bristningar på magen sedan graviditeten så står bukplastik högt på listan..
Bröstoperation vill jag oxå göra.

Men det får vänta en herrans massa år... det är ju inte så att man har dom pengarna att slänga ut just nu.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag mådde dåligt när jag såg dom göra bröstförstoringen genom naveln.. aj..aj..aj

2008-09-18 @ 10:17:35
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0