Flåsarn- -

Slöseri..

Idag har jag varit på Köpis med Sussi och slösat pengar på mig själv.. inte ofta jag får göra det..
Men jag köpte en födelsedagspresent åt Ante... hua vad svår den var att få tag på eftersom att den grejen har utgått.. fanns bara 1 kvar, och den köpte JAG!
Till mig själv så köpte jag en tröja, leggings och en BH.. fy fan, tänker ALDRIG mer bege mig ut på BH jakt.. finns ju för fan inga storlekar som passar mig för ett hyggligt pris..men jag hittade en iaf, som duger i krig.

Mamma kom hit nu på kvällen med en massa kläder till Maya, en hel jävla påse full med tröjor och byxor :) det behövs verkligen nu när man har börjat rensa ur hennes byrå.
O så hade hon med sig gardiner till mitt kök och "matrum" :)

Sussi och Rebecca har oxå varit här och härjat.. som vanligt så lämnade Sussi spår efter sig själv.. tex snusdosor, ciggarett paket m.m.. men jag lyckades få henne att plocka upp det innan hon gick hem.

Imorgon så ska jag ha en tvättdag här hemma.. roligt...eller inte.. oså ska Ante ut med några vänner, kul för han att få komma ut och göra något, men på lördag så är det min tur, för då ska jag på tjejkväll hos Carro i Rörberg :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

ja du shoppade lite till dej själv i alla fall.. haha för mej blev de inte så mycke shopping, ett par byxor o strumbyxor åt michelle o en laddare åt mej själv till min mobil. hahaha men däremot har jag beställt en massa kläder så.. då får jag lite mer :-P



skönt att du fick en skön da.. vad roligt med en tjejkväll på lördag

2008-09-26 @ 00:14:56
http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: Ellen

hehehe jag bara skojja haha jag själv hatar modebloggar.. hehehe

2008-09-26 @ 11:13:07
http://truelovemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0