Flåsarn- -

The real life!

Jaha, jag som trodde jag skulle få lite sovmorgon idag iaf... här sitter jag liksom, klockan är 07.10 och Maya sitter och leker på golvet, hur orkar hon??!!

Idag så ska vi åka ut till Bergby en sväng och gratta Shompoo hemma hos svärfar, sen efter det så är det raka vägen ut till Valbo och hämta Adam och Isabell hemma hos mormor eftersom att dom ska sova här i natt.

Vad ska vi göra ikväll då liksom? Adam vill se Jackass filmerna, men dom har vi sett så mkt... så jag ska försöka hitta någon annan film, själv så vill jag se Emil i Lönneberga eller Madicken och Ante vill nog se Pippi :P


Nä nu ska jag göra nå annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0