Flåsarn- -

The ugly naked guy!

Ni vet Vänner serien? och den där "the ugly naked guy" som dom typ alltid står och kikar på genom fönstret?

Samma sak sker här..i huset snett bredvid.

Jag kan se in i hans sovrum och kök..han brukar klä av sig naken framför fönstret innan han går till sängs.

MEN.. nyss när jag var ut på balkongen och skulle röka lite så höll jag på att sätta röken i halsen!
Då står han och gör några konstiga strech övningar NAKEN framför fönstret!

Det hade väl gått an om karln hade varit i 20 årsåldern.. men detta är en gubbe i sisådär 60-70 års åldern!
Påminn mig om att jag ALDRIG mer ska kolla åt vänster när jag är ute på balkongen sent på kvällarna, man vill ju inte se en naken gubbe det sista man gör innan man går till sängs liksom.
En naken gubbröv och en hängpung är väl inte nåt man dreglar över precis.
Har han inte hört talas om persienner?
Man kan ju börja undra om han vill synas?!

Kommentarer
Postat av: Ida

Är han kanske stolt över sin kropp :p

2008-09-21 @ 12:17:26
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Cissi/Grannen

hihi

Vaaa?

Uscha,,,tur man bor nere så man har buskage imellan så man inte ser!!



Ps...hittade din blogg på fl :)



//Grannen

2008-09-25 @ 21:19:00
http://cissi.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0