Flåsarn- -

Tjejkväll och bortslitna handfat och toaletter!

Kvällen började lugnt.. Ida,Vickan,Jörgen & Jerry kom och hämtade mig hemma i Forsbacka..sen åkte vi till Rörberg hem till Carro..snackade lite skit och åt hemmagjorda pizzor :)
Drack lite smått till maten gjorde vi oxå.
När vi började känna oss lagomt yra i kolan så drog vi in i vardagsrummet där Singstar väntade på oss, vi sjöng, vi skrek och JAG grät, men det var kul :)
Alltså, jag grät för att Ida vann över mig när vi körde en speciell låt, hon vann med ca 2000 poäng!
Hade skit trevligt, tills någon.. vet inte vem.. kom på den briljanta idén om att vi skulle dra in till krogen.
Sagt och gjort.. runt midnatt så satt vi Chevan som styrde oss fyllbultar mot Gävle & hangloose..
Fick stå i kön typ 100 år, som vanligt så började jag och Ida tjafsa med någon i kön..
Väl inne så fick vi bråttom till toan, trängde in oss i den minsta toan som vi hittade.. först var det min tur, upptäckte att det rann vatten från handfatsröret.. så jag skruvade lite där och röck lite här blabla bla.. då lossnade HELA röret och det sprutade vatten över oss och golvet, efter mycket om och men så lyckades jag skruva tillbaka det där någorlunda.. men vattnet rann nu mer än innan..
Så var det Idas tur.. hon skulle sätta sig ner på toan, men ramlar nå förjävligt bakåt, in i toaletten, sliter loss toan från golvet.. och ja... det blev typ en översvämning där inne...

Ida: "Fan, jag har fått en massa bajsvatten på mig!"


Så jävla kul!

Men så fick jag en ölflaska i huvudet... skrek åt killen som kastade, han bad om förlåtelse och sa att det inte var mig han skulle kasta på och att han ville kompensera min huvudvärk med en drink eller öl, Tack, sa jag och beställde en öl :)

Kommer inte ihåg så mycket mer.. mer än att vi var ute o åkte cheva sen på natten och att jag kom hem kl 03.45...


Idag mår jag dåligt.. extremt jävla dåligt..

Bilder från igår finns på min bilddagbok : KLICKA HÄR!

Kommentarer
Postat av: Ida

hahahahaha..fan vad kass vi är! men skulle inte tro att jag fick nå bajsvatten på mig (haha, kommer inte ens ihåg att jag sa det) Men när jag försöker tänka tillbaka så äre inte mycket som jag kommer ihåg inte haha Men jävlar vad kul vi hade =)

2008-09-28 @ 19:10:31
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Ellen

hahahaha de låter som ni hade en hel lyckad kväll :-)

2008-09-28 @ 19:25:04
http://truelovemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0