Flåsarn- -

Välkommen till min städblogg!

Alltså hallå liksom...
min blogg har helt plötsligt förvandlats till en städblogg.. en blogg som bara handlar om städning haha :)
Och än är det inte slut på det, för nyss så städade jag Mayas rum :)
Lär ta tag i mitt o Antes rum någon dag oxå.. kanske blir imorgon.

Så där ja.. nu lovar jag att börja skriva om andra saker..

Idag så börjar Ante jobba kl 12.. oså blir han nog där på jobbet till kl 01 i natt... så jag blir ensam hemma hela kvällen, eller ja.. Adam och Isabell kommer ju hit idag oxå, dom kommer runt kl 14... funderar på om jag ska släpa med mig dom hem till Catarina så får dom leka lite med mina andra syskon...
Adam o Isa ska vara här tills ikväll någon gång...och imorgon så kommer dom igen, men då ska dom sova över, får se hur det går, men det ska nog gå bra :)

Mitt hår är en katastrof!! Vettefan hur jag ska lyckas reda ut det här skatboet.. men på nåt sätt så lär det gå..

Aja, skriver mer sen.

Glöm inte bort att kika in min bilddagbok: KLICKA HÄR!

!OVER AND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0