Flåsarn- -

Antes första stagedive..videoklipp.

November 2007, första gången sedan jag blev gravid och fick barn som jag festade.
Vi skulle se The Skinfits (pappas gamla band med nytt namn och utan pappa) på Labbis i Forsbacka.
Jag såg fram emot en rolig kväll och Ante hade lovat att han skulle ta det lugnt för det var ju min kväll.
Vi började kvällen hos pappa med att spela Riket och vi hade jätte skoj, jag,Ante,pappa,Catarina,farmor och Sussi och jag tror även att Rebecca var med... vi drack och skrattade, inget kunde gå fel denna kväll...

Eller?





På Labbis var det proppat med folk... alla (nästan) var onyktra och alla hade jätte kul... på scen stod The Skinfits och spelade...
Jag och de jag var med stod lugnt och tittade och lyssnade, Ante började sakta röra sig framåt mot scen..

Jag:- Det här kan bara bli värre pappa, titta på Andreas....
pappa:- Nej då,inte gör väl han någonting

Helt plötsligt så står Ante på scen, redo att ta micken och gitarren av Flobbe... men pappa hinner upp, tar tag i Ante får ner honom på golvet vilket slutar i Antes första stagedive.. haha...

En otroligt pinsam kväll.. men förbannat skoj nu efteråt :)


Lär ju också säga att det var jävligt strongt gjort av bandet och Flobbe att fortsätta spela trots terroristen.

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA, men började/slutade inte kvällen med att ante inte hittade till ladis lr nå sånt också?



Idag får vi chevan till gävle, så nu ska han köra en massa småfix innan motorn ska i på söndag så är det bara att hålla en tumme nästa vecka när han ska starta den att det går felfritt (jag=nervös)

Tjooo Hej!

2009-04-08 @ 10:44:48
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0