Flåsarn- -

Dom ringer aldrig..

Jag blir galen.. här sitter jag, sminkad och klar ifall att dom skulle ringa ut mig på jobb.. men tror ni dom ringer då?
Svar: NEJ!

Klockan är åtta och dom har fortfarande inte ringt... jävla skit.Men men.. det är väl så det är.. kanske inte är så många vikarier som behövs idag.
Fast iofs, dom kan ju lika gärna ringa runt kl 9,10 och 11... men ska man sitta och vänta enda tills dess?

Var ju till Köpis ( Valbo Köpcentrum) igår och kikade lite.. hittade ett par skor på Din Sko som jag vill ha.. inte så värst snygga.. men dom duger iaf nog att ha på sig en kväll iaf, så jag ska nog köpa dom när jag får lön.

Aja.. nu ska jag fortsätta sitta här och vänta på att dom ringer...

Kommentarer
Postat av: Helena

De har inte ringt mig heller denna vecka. Utbildningsvikarierna har schemalagt på förmedlingen just nu så därför blir vi som går där utan. Nästa vecka blir det jobb dock. :-)

2009-04-29 @ 11:02:51
http://marschs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0