Flåsarn- -

God Morgon

Oj, Maya sov hela natten från kl 19.30 till 8.30.. UNDERBART :)
Hon har blivit så duktig på att sova nu för tiden min lilla skrutt.

Idag ska jag och Maya åka hem till min mormor, där kan Maya springa runt på gården hur mycket hon vill utan att man ska behöva vara orolig för att det ska komma bilar och sånt.
Vi ska även ta en promenad upp i skogen och kika lite, det är alltid mysigt.
Blir nog en bra dag idag.

Ante ska till Bergby och Norrsundet, Rockskolan firar 10 år eller vad var, så han ska dit på middag och lite festligheter.
Får se om han sover där *hoppas*.


Nä nu ska jag försöka Fjante att kliva upp ur sängen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du få 1 miljon gratis besökare till din blogg?

Klicka då på länken här nedan och bli medlem!



http://www.viraltrafik.se/?princessbling





Lycka till, kanske blir du en av storbloggarna i framtiden!

2009-04-25 @ 10:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0