Flåsarn- -

Hej hopp

9-16.30 jobbade jag idag, många barn och mycket skratt, även lite gråt, dock inte från min sida (gråt alltså).. fick påsklunch idag också, vi dukade upp långbord på avdelningen och hade det jätte mysigt.

Maya har haft det bra hemma hos mamma, verkar inte ha varit några problem alls, så det gör vi om :)

Nu ligger Ante o kikar på hockey, Maya sover och jag passar på att blogga.. men om ca 5 min ska vi se på Rent hus.. sen blir det nog sängen för mig..
Jupp, jag går och lägger mig innan kl 22 på kvällarna nu för tiden..
Börjar tidigt i morgon också, eller nja.. inte jätte tidigt.. men jag lär åka hemifrån tidigt.. 06.35 går bussen och jag börjar kl 7.45.. sen så slutar jag kl 16.
Bra vecka detta med många timmar :)

Aja.. nu lockar programmet där de visar hem som är skitigare än vårat :)

Kanske hinner slänga in ett inlägg i morgon bitti..

Kommentarer
Postat av: Ida

jaha, men vad är det för jobb då? =)

2009-04-09 @ 22:15:31
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Ida

usch då =/ jah, är ju ingen höjdare att sitta o ringa runt precis..

2009-04-09 @ 22:52:21
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0