Flåsarn- -

Im back

Åh! Nu är det typ 100 årsedan jag bloggade senast... känns det som iaf ;)
Jag har inte haft tid eller inte orkat.

Iaf fick vi lön i måndags, så då åkte vi och handlade hem lite saker som vi behövde...
Igår så jobbade jag 7-12.30 sen så hämtade jag Maya kl 13 och sedan mötte vi Sussi och åkte till Köpis, där shoppade jag 1 BH ,tights och en klänning + lite smink...
Senare på kvällen så åkte jag,Maya och Ante dit igen, då köpte jag lite andra saker som jag behövde...
Idag har jag och Maya tagit en ledig dag,så vi åkte in till stan där jag köpte en tröja som jag kan ha i morgon eftersom att jag inte vill visa mina feta armar ;)
Efter stan så åkte vi till pappa och Catarina, fikade och snackade lite skit.. men nu är vi hemma och Maya misshandlar kattungarna.. så jag lär styra upp det hela nu..

Bilder på kläderna kanske kommer senare, Ante lär komma hem med kameran först, vilket inte kommer ske förrens sent i kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0