Flåsarn- -

Im back!

OJ! nu var det ett tag sedan som jag bloggade... men allvarligt, jag har inte haft tid... jag jobbar hela dagarna och när jag kommer hem så ska man liksom göra middag och vara med familjen.. sorry, men det lär bli så här ett tag tror jag.
Men idag börjar jag kl 9 så jag passar på att blogga lite nu :)

Igår så skjutsade vi hem Maya till hennes mormor, hon skulle sova där :) 
Det kändes så skönt att komma hem och bara koppla av.. det är inte ofta man får göra det precis, och vilket lyx jag hade nu på morgonen som fick ligga och dra mig till kl 07.20.. det händer ALDRIG annars.

Maya ska vara där hela dagen idag, vilket innebär att hon är ledig från dagis.. men jag och Ante ska jobba iaf.


Nä, nu ska jag ta en macka och sedan göra mig iordning..
slutar kl 16.30 idag och är väl inte hemma förren kl 17.. sen lär man ju göra mat och en massa mer, så jag tror inte att jag kommer sitta här nå mer idag.. men vi får väl se.. har en video som jag bara MÅSTE visa er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0