Flåsarn- -

Inget jobb idag..

Jag är hemma idag, inte frivilligt dock..
Klev upp 06.30 i morse,väckte Ante och tvingade upp honom och sedan så ringde jag till vikarieförmedlingen och sa att jag kunde jobba idag och att det var för dom att höra av sig.
8.35 tog jag och Maya bussen till hennes dagis och sedan åkte jag in till stan för att lämna in mitt papper med alla de arbetade timmarna på så att jag kan få lön i April...
Nu är klockan efter 11 och vikarieförmedlingen har fortfarande inte ringt.
Så, jag är utan jobb idag..tråkigt tycker jag faktiskt.

Men men..

Fick deklarationen nyss i brevlådan... den öppnades med nervositet kan jag säga.. men TACK OCH LOV så behöver jag inte betala tillbaka något!
Nu är jag nyfiken på vad som står i Antes deklaration.. hoppas att han inte heller måste betala tillbaka.

Iaf så var ju mamma + barn på besök igår..dom kikade lite på kattbebisarna och fikade..mamma vart som salig över kattungarna för att dom är så OTROLIGT fina alla 3 så hon började sms:a till sina vänner och frågade om det var någon som var intresserad av att köpa... och 2 personer nappade,deras döttrar var båda ute efter kattungar..
Så igår var en av tjejerna hit och kikade och hon sa att hon ska ha en, spelar ingen roll vilken för alla är lika fina.
Så det känns ju bra, att en katt iaf är tingad, nu återstår det bara att se om den andra tjejen kommer och kikar efter att hon har varit i fjällen och att jag hittar en köpare till den 3:e kattungen.
Ska nog inte bli några som helst problem att bli av med dom.

Nä nu ska jag sätta mig i soffan, koppla av, kika på TV och äta lite glass.. sen lär jag diska och greja lite här så att det är fint när Ante och Maya kommer hem vid kl 16 :)

Bloggar väl säkert lite mer mellan varven..


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad tyckte dom om soyakaffet då? :p HAHA!

2009-04-02 @ 12:23:09
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHA, du skulle ha försökt filmat i smyg..:p

2009-04-02 @ 12:57:42
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: linnsey

Jadå, du är normal=) Var sååå arg på allt imorse, antar att de är hormonerna som spelar in, iaf en liten del.

2009-04-02 @ 21:08:57
http://linnsey.bloggagratis.se
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

kan du inte visa bilder på kissarna?

2009-04-03 @ 09:11:43
http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0