Flåsarn- -

Jag har ett monster här...



Just det.. pappas hund Zorro är här hos mig..

Gick hem till pappa och Catarina, där hade C problem med en höglöpande tik och 2 dryga hanhundar, så jag tog beslutet att ta med den största och mest skrämmande hunden hem till mig.
Så nu ligger han här på golvet bredvid mig, han ser väldigt lättad ut  nu när han slipper alla dofter från en löpande tik.

Detta ska nog gå bra, katterna hålls instängda i olika rum för att undvika konflikter.



Zorro- Sommaren 2008

Kommentarer
Postat av: catarina

Din hjälp idag är värd sååå mycket!!! Tack tack och tack!!!

2009-04-23 @ 15:03:09
http://chinaconinas.blogg.se/
Postat av: Joanna

Underbar hund, är det boxer i honom? ser väldigt mkt ut som hunden vi hade.

2009-04-23 @ 16:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0