Flåsarn- -

Jag mutade henne med godis!


Jobbade 9-13 idag ute i Hagaström, alldeles för få timmar egentligen.. men man tar vad man får, är ju lite pengar iaf.


I morse så glömde vi ta med Mayas vagn till hennes dagis, så när jag hämtade henne så fick hon gå med mig till bussen, självklart så missade vi bussen hem, så vi fick ta en annan buss till Valbo centrum... när vi var där så hade vi ca 30 min kvar tills nästa buss hem skulle gå så vi gick in på Tempo och sedan så gick vi och satte oss vid hållplatsen, för att få Maya att sitta still bredvid mig och INTE springa ut i vägen så fick jag muta henne med en godis (= dålig mamma,fy på mig).

Nu är vi hemma iaf och Maya fikar lite mellis, macka och mjölk samtidigt som hon kollar på Dr Dog.

Ante kommer hem senare, han har fått uppgiften att laga mat idag eftersom att jag ska tvätta... igen... tar det aldrig slut?!
Tvätten alltså..



Maya väntar på bussen och äter en godis..





Nu ska jag läsa lite bloggar och kika runt lite på nätet...

Får se när jag skriver nästa gång... kanske blir i kväll.. kanske i morgon eller någon annan dag, men självklart så ska jag försöka blogga lite i kväll.. men lovar inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0