Flåsarn- -

Min dotter är Emil i Lönneberga.

Har ni läst DETTA inlägg?  om inte, så tycker jag att du ska göra det innan du läser vidare här..





Okej, jag har skämts så otroligt mycket över en sak i samband med den där olyckan, jag har knappt kunnat tänka på det utan att gråta och jag har inte vågat berätta om det för så många.. men...Mayas framtänder.......*suck*
*pustar ut*
*tar en paus*
*samlar kraft*
.......... framtänderna mår inte så bra, iaf inte 1 av dom, den har blivit grå.
Jag hoppas innerligt att det bara är ett "blåmärke" men jag tvivlar på att det är så.. men men...finns inget man kan göra åt det just nu iaf.. den får sitta där tills den behagar att ramla av, i den åldern då mjölktänder ska ramla av.
Ramlar den av tidigare, ja.. då har vi en söt liten tandlös tjej här hemma..
Den andra framtanden fick sig en rejäl törn och det slogs nog bort en tandflisa..

MEN! Maya mår inte dåligt, hon verkar inte ha ont, hon äter och leker som vanligt ändå.

Så om ni någon gång ser en bild på Maya där hon ler och den ena framtanden är grå, så fråga inte om jag fuskar med tandborstningen på henne eller något..

Iaf så går Maya under namnet Emil i Lönneberga eller Lotta på Bråkmakargatan just nu, hon är så förbannat busig och hyper...

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag slog i min ena framtand när jag var liten, den blev också grå, men tanden trilla ut och jag mår bra. Så det ska nog gå bra med din lilla tös också :) Kram

2009-04-03 @ 13:08:25
http://ninazyszczak.blogg.se/
Postat av: Natteli

Min fostersyster hade samma sak. En grå/svart tand. Men det var inga fel på den. Den var bara så.. Den var så innan hon kom till oss.. Men jag läste nånstans att man ska kolla upp det hos tandläkaren men oftast finns det inget att göra åt det.. Tyvärr ramlade lillasyrran och slog ut de två framtänderna och massa annat. Var en dramatisk smäll, men inget hon känner av idag.. :)

2009-04-03 @ 13:26:57
http://flugovalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0