Flåsarn- -

Upplopp i tvättstugan!

Kom nyss ner till tvättstugan, andra svängen för idag, där inne i "mitt tvättrum" så möts jag av en tant....

-Jaha, här kommer du!  
säger hon argt..
-Ehm ja, jag har tvätt tid nu så..


-Onödigt att ha barnvagn här nere och smutsa ner!

-Men, det angår väl bara mig? jag städar ju efter mig!
-Det tror jag inte, ungdomar kan inte städa efter sig.


-Nähe?!Men gå ut härifrån, min tvätt är här och jag vill inte ha dig här inne!

-Jag får vara här,jag håller koll på folket som tvättar och STÖKAR NER här nere!

-Men det skiter väl jag i! Gå ut härifrån nu! Nu! Nu!Nu!

-Du ska veta att jag tänker gå ner när din tid är slut..


-Ja men gör det, förhoppningsvis är du redan död då...
mumlade jag för mig själv..

Va fan, har inte 70+ folk annat för sig än att störa sig på folk och iaktta vad andra gör?



Och barnvagnen använde jag till att frakta med mig 2 IKEA påsar med tvätt!

Kommentarer
Postat av: susanne

Vad var det för tant då ? Hon verkar inte hmkt till liv iaf.

2009-04-20 @ 15:12:35
http://sussieforslund.blogg.se/
Postat av: Cissi



Trist med såna människor...Men som sagt de har väl inte annat för sig, gamlingarna... ;-)



2009-04-20 @ 15:50:49
http://cissi.bloggproffs.se
Postat av: Ida

HAHAHAHAHA..att du råkar ut för alla skumma kärringar o gubbar :p

2009-04-20 @ 18:45:06
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: annika

men gud jäkla tanter vi har här i husen!

2009-04-20 @ 21:44:37
Postat av: curre

du kan väll skicka ner ante naken nästa gång ni har tvättid.

2009-04-20 @ 23:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0