Flåsarn- -

Utmaning

Jag blev utmanad av Anne.

Fyra tv-program jag brukar se:
*Wipe Out
*Ballar av stål
*Unga mödrar
*Robinson


Fyra saker jag gjorde igår:
*Åkte till mamma
*Var i lekparken med Maya
*Gosade med mammas chihuahua
*Somnade i mammas säng


Fyra saker som står på min önskelista:
*En fet lön (lär ju inte slå in inom de närmsta åren)
*Körkort
*Fler barn
*Radhus


Fyra saker jag avskyr:
*Insekter (men jag kan inte döda dom)
*Cider (med alkohol)
*Politik
*Sluga människor


Fyra saker jag tycker om att göra:
*Leka med Maya
*Mysa med hela familjen (Ante och Maya)
*Resa (var för längesedan senast)
*Röka (fy på mig)


Fyra saker jag åt igår:
*Skorpor
*Pasta och någon skinksås som mamma hade gjort.
*Smakade på lite mandelmassa
*Glass med jordgubbar och chokladsås


Fyra namn jag skulle döpa mina barn till (förutom de jag redan har):
*Jolin
*Idun
*Edvin
*Eddie


Fyra jobb jag skulle vilja ha:
*Skådespelare
*översättare ( till tv/film)
*Socionom
*sen vet jag inte..


Fyra snabbmatsställen jag gillar:
*Mc Donalds
*MAX

Kommer inte på nå fler..


Fyra personer jag ringer eller smsar nästan varje dag:
*Ante
*Sussi



Fyra personer jag utmanar / skickar vidare till:

Ida
Sussi
Ante


Kommentarer
Postat av: anne

kul o läsa svaren :)

2009-04-20 @ 14:45:36
http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0