Flåsarn- -

Hur mitt liv ska se ut..

Nämen visst! Fine!

Jag ska bli en riktig jävla bullmorsa som kliver upp 3 timmar innan alla de andra i familjen, alltså kl 3.30, då ska jag börja brygga kaffe,baka lite bröd, duka fram till frukost och lägga fram kläder.
Jag ska även stryka karlns skjorta som han endå vägrar att använda när han ska till jobbet.

Jag ska diska,städa,tvätta och skura varenda liten vrå.

Kl 14 ska jag hämta barn på dagis..ehm ursäkta mig, FÖRSKOLAN , för att sedan skynda oss hem där mer jobb återstår.
Dagens middag ska påbörjas..  perfekt med stek och potatis, tar lagom lång tid.

Kl 17 när karln kommer hem från sitt tunga jobb ska maten stå på bordet och allt ska vara dukat och färdigt, jag ska även sitta där och tycka synd om honom som har sådant stressigt och hårt arbete, jag ska lyssna på hans problem och hålla tyst om mina.

På kvällen när JAG har lagt barnen ska jag ta emot lite stryk för att jag har städat undan TV-dosan.

Sedan börjar allt om igen.

PRECIS SÅ VILL JAG HA DET!

Typ så HÄR!



Men fuck off..

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

vilken fin deisgn du har! =)

2009-08-15 @ 11:50:47
http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Ida

härlig blogg du har :)

2009-08-15 @ 22:47:05
http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: Vilma

fin blogg! just nu har jag en frågestund i bloggen, fråga vad du vill! :)

2009-08-16 @ 12:28:34
http://healme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0