Flåsarn- -

Så jävla skönt asså...

Fan vad nice det var att vakna med sendrag i båda benen i morse hörrni!

Tror ni på det så är ni fan blåsta.... det gjorde ont, jag ville skrika.. men ville inte väcka Maya så jag led i tystnad..sen var det bara att kliva upp och ta en promenad med mammas hund.Lagomt skönt med sendragiga ben lär jag säga.

Ni kanske inte vet att jag håller på och skolar in Maya på ett nytt dagis denna vecka?
Allt går bra iaf och jag är där med henne mellan tiderna 9-14.

Jag har nyss slängt i ungen den obligatoriska havregrynsgröten som Maya äter varje morgon och nu trummar hon på våra Guitar Hero trummor, kommer bli en riktig musiker det där :)

Nä.. ett ansikte skulle inte sitta helt fel just nu.. man kanske borde gå och sminka sig lite?

Maya i Högbo,Juli-09

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej! Ante svarar inte på sms så nu tänkte jag tjata lite på dig :) Jag och markus var ju ut till er när Ante trubadurade på pizzerian i slutet av juni. Jag lämnade en påse med ett par skor, ett par leggings och en långtröja hos er för jag ville inte släpa på det när vi åkte till krogen. Nu vill jag bara kolla när det passar att jag eller markus kommer och hämtar den? Ante har både markus msn och mob nr så det är bara att höra av er. Maya är ju grymt lik sin pappa måste jag säga :)

//Linda

2009-08-13 @ 18:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0