Flåsarn- -

Abstinensiga besvär

Nu knuffar vi Idol lite åt sidan *knuff knuff* och gör plats åt mig i stället.

I morse så lämnade Ante två cigg åt mig på köksbordet innan han åkte till jobbet, för jag hade inga cigg alls.
Visst, jätte snäll gjort av honom.... om inte JAG hade bett honom göra det ;)

Men i alla fall, dom två ciggaretterna rökte jag upp innan klockan 12 idag på förmiddagen, så man kan ju lugnt säga att jag har varit väldigt abstinensig idag.
Och det har visat sig i oändliga gråtattacker och skakningar.

Jag sitter just nu och väntar på att Ante ska komma hem i från Norrsundet, där han har spelat på ett 50-års jubileum eller vad fan det nu var.
Han har lovat att köpa hem mat och att jag ska få ett paket cigg.
LÄNGTAR!

Nåja, dröjer väl ytterligare en timme innan han kliver innanför dörren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0