Flåsarn- -

Alert!! Tjockis on her way till ett julbord!



Jag har hållit min hand på bibeln
och svurit på att jag ska vara vaken hela natten för att få ordning på hemmet.
Ska bli intressant att se hur det går, för som det känns nu så bojkottar jag gärna den idén.
Men samtidigt så skulle det kännas så jävla skönt om det var riktigt fint här hemma i morgon när det är fredag,Idol final och allt.

Har varit kaos här under kvällen,
Maya somnade och sov i ca 1 timme, sedan vaknade hon och var pigg som aldrig förr, så hon fick vara med mig och styka gardiner.
-MEEEER MEEEEER! skrek Maya.

-AJ AJ den är jätte varm! fick jag säga säkert tusen gånger om strykjärnet.
Men eftersom att min dotter inte har haft några öron idag så tvivlar jag på att hon hörde mina varningsord.

Som sagt, hon har inte haft några öron alls idag, vilket har gjort att jag har slitit mitt hår,grinat mig rödögd och svurit all världens svordomar.

Föressten, fan vad jag längtar tills på Söndag.
Då är vi bjudna på julbord med Antes släkt, ska bli så trevligt att få träffa alla dom igen och käka en massa gott.
Jag kan lova er att då ska jag käka som den tjockis jag är, tills knapparna på byxorna flyger upp av sig själv, tills bhn brister pga alla volanger och tills personalen på Wärdshuset får ställa fram en extra stol så att mina skinkor får en varsin.
Så det så!



Kommentarer
Postat av: Ingela

Va underbar du är min goa älskade sonhustru! ;)

2009-12-11 @ 21:46:20
Postat av: Cissi

Attans att jag inte jobbar på söndag då, annars hade jag kunnat bistå med en extra stol åt dej! ;)

Julbordet på wärdshuset är förbannat gott, har käkat det en 10 gånger nu under december ;)

Kram

2009-12-12 @ 13:54:48
http://cissi.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0