Flåsarn- -

En krossad fredag!

Har en as-skit-förbannat-dålig dag idag trots att dagen började bra.

Allt bara rasade när Ante messade mig och berättade att han hade tackat ja till en spelning eller vad fan det var i Norrsundet.
Men skit bra! Strunta i oss här hemma bara!

Jag hade sett fram emot en mysig fredags kväll med Ante, tända ljus osv..

Har gråtit typ konstant i flera timmar nu för allt och ingenting;

*Jag har inga cigg
*Ska se på Idol själv
*Maya fick spagetti och köttbullar till middag

osv..
Som sagt, jag har gråtit för allt.

Nu längtar jag faktiskt tills Maya har somnat för kvällen/natten så att jag kan få tycka synd om mig själv i fred.

Kommentarer
Postat av: anne

jag ser på idol själv jag me :(

2009-12-11 @ 20:18:01
http://lyckligmamma85.blogspot.com
Postat av: Ingela

kollar själv jag med, synd att jag inte visste att du är de oxå, då har vi kunnat hålla varandra sällskap! Ante vill ju spela, bra sätt att få lite extra pengar... De behöver ju ni nu till jul. Kraaam

2009-12-11 @ 21:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0