Flåsarn- -

God Morgon!

Ja jag erkänner, jag gav upp i natt.. jag gick och lade mig.
Men fy vilken natt det har varit.
Ante har snarkat som fan och Maya har varit riktigt stökig med hosta,täppt näsa, grin och gnäll.. så idag fick hon faktiskt vara hemma från dagis.

Nu har vi nyss fått i oss lite frukost och ska strax sätta igång lite julmusik och fortsätta med städningen från igår och så har jag planerat in en total ommöblering i vardagsrummet.
Hoppas innerligt att jag hinner klart med det mesta innan Idol ikväll för det skulle vara så mysigt att bara slå sig ner i soffan med familjen, ha lite tända ljus och fredagsmys utan att behöva tänka: Fan hur det ser ut här...

Men först och främst ska jag dricka upp mitt thé!

Kommentarer
Postat av: anne

jag måste oxå... men orkar inte... hur gör du för att orka????

2009-12-11 @ 10:26:24
http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0