Flåsarn- -

Här var det is...

Kass uppdatering i dag, I know men det har sina förklaringar.

Som jag skrev i natt så skulle Maya få åka pulka till dagis i morse, sagt och gjort, klädde på henne och allt var frid och fröjd, pulkan togs fram och vi gick ut.
Sätter Maya i pulkan, går några meter, råkar köra upp på en kant och pulkan vickar, vilket resulterar i att Maya ligger raklång i snön och grinar.

Jahapp, nya tag. Sätter Maya i pulkan igen, fortsätter gå..
Efter ett tag börjar Maya grina och skrika och vägrar sitta kvar, hon vill bli buren i stället.
10 minuter var det kvar innan Maya var tvungen att vara på dagis om hon skulle hinna följa med fröknarna och de andra barnen upp till skolan.
Tar upp Maya, bär henne på höften men pga alla jävla kläder så glider hon av.
Ställer ner henne på backen och börjar gå, ungen skriker och slänger sig ner i snön.

Bär henne ytterligare några meter och tjoffs... helt plötsligt så gör jag världens vurpa med henne i famnen, rakt ner i en liten snövall, hela ungen låg typ begravd under snön.
JÄVLA SKIT!

Tar upp Maya, torkar av hennes ansikte, försöker trösta utan någon vidare framgång..
Går in på dagisgården, möts av en massa barn,fröknar och föräldrar, allal är redo för att gå... Maya fortsätter grina.

Hur som helst så  tog Mayas ena fröken över och tog Mayas hand och sedan gick dom allihopa, tack och lov.

Jag halkade vidare hemåt, slängde mig i soffan och sov.. sov..sov...sov...

Kommentarer
Postat av: Anonym räkna ut vem jag är! Mohahahaa

Vem är Allal???

2009-12-16 @ 18:17:28
Postat av: BeckaHBitcH.se

Hejsan! jag hoppar runt bland alla nominerade bloggar i "Veckans blogg" inne hos mig. Det finns så många bra förslag så jag kommer att använda mig av en slumpgenerator och "lotta" ut platsen istället för att välja en blogg, men tar mig först ett besök hos alla fina bloggar. Vinnaren presenteras under kvällen. Ha det gott :-)

2009-12-16 @ 19:00:53
http://beckahbitch.se
Postat av: Lina

Svar till Anonym: Haha jadu, ett litet fel blev det i inlägget, hade väl det rätt så stressigt när jag skrev.

Du vet väl själv hur det kan vara ibland, eller hur CATARINA? :P

2009-12-17 @ 00:27:22
http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0