Flåsarn- -

Hello hey!


Har nyss lyft arslet från soffan där jag har kikat på Paradise Hotel, druckit cola och ätit choklad.


Spenderade hela dagen hemma hos min mamma faktiskt och på eftermiddagen så sa Maya att hon ville "tova momos tängen", så vi sa att hon fick sova där.
Dock var jag tvungen att stanna kvar fram till kvällen så att min mamma fick gå ut med hundar osv..
Maya somnade runt klockan 18 men vaknade strax före 20, och då lät det annorlunda.. "Maya me mamma hemma".. så då var det bara att klä på ungen kläderna och knata ut.

Maya sover nu i allafall, lugnt och skönt här hemma med andra ord, så nu ska jag ta och greja lite här hemma.
Något som jag absolut måste göra är att sätta upp de nya gardinerna som jag fick av mamma.

Hur fan ska det gå?

Mitt vardagsrums fönster är så jävla stort... men men, med lite våld,vilja och vaselin kan man få in en hästkuk i en kattfitta, så då borde jag kunna få upp gardinerna själv också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0