Flåsarn- -

I´m back!

Fan vad duktig jag har varit idag, med bloggandet alltså.
Har inte skrivit ett dugg under dagen eller kvällen och det lär förstås firas med ett litet inlägg nu, innan klockan slår Torsdag, jag har alltså ca 7 minuter på mig att författa detta inlägg.

Men vad sjutton ska jag skriva om?
Jag vill inte tråka ut er med ett vad-har-jag-gjort-idag inlägg eller liknande..

Har liksom inte hänt något spännande idag, förutom att jag och Maya följde med pappa Ante till Rockskolan i Norrsundet och lyssnade på när han repade med bandet han ska spela med på lördag.

Fast egentligen så var inte det så spännande, vi satt ju bara där.. och Maya vräkte i sig pepparkakor.
Hoppas för gudskull att hon håller igen hålet där bak i natt så att vi slipper vakna med en trevlig illaluktande överraskning i morgon.

Man kanske borde ta och korka igen hålet på na´?

I morgon så lovar jag er att jag ska blogga frenetiskt, och lägga in lite nya bilder osv.
Ni kan ju t.ex få se när jag stryker gardiner? eller något mycket roligare.. typ när jag häller vatten i skurhinken.

Eller nej, nu vet jag!
Inget är ju mer spännande än när jag träffar min älskare, Slang-Janne.
Ni minns väl honom?


Nu har klockan slagit Torsdag och jag ska slänga mig i soffan och kika på TV!
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0