Flåsarn- -

Insamlingsdags!

Nä men ser man på!
HÄR samlas det pengar på hög minsann!

Inte för att jag är avundsjuk på något sätt men.. jag kanske borde starta en insamling åt mig själv också?
Jag behöver ju som sagt en hel del nya saker;

*Dator
*Några par skor
*Gymkort


Så några tusen skulle ju sitta rätt fint om man säger så.

Kom igen nu, inte är ni väl så snåla heller?
Ro hit lite cash vettja ;)

Nä men allvarligt, hon och hennes barn kanske behöver det där?
Men vart är pappan?hennes föräldrar?
Dom har väl funnits där förut om jag inte minns fel?

Och soc då? Kan inte dom hjälpa henne?

Nåja, det är bra att det finns oegoistiska människor här i världen som kan och vill skänka några hundralappar till denna tjej och hennes 3 barn, men tyvärr.. jag är inte en av dom.
Jag har själv väldigt dålig ekonomi och jag finurlar på om jag ska skänka lite pengar till en tjej och hennes son som JAG VET verkligen behöver det + att dom är från samma håla som mig.


Men ändå.. finns det ingen snäll person som vill starta en liten insamling till mig?
Tyvärr skulle pengarna isåfall ligga orörda, skulle aldrig vilja ta emot andras pengar bara så där.



Vill ni skänka pengar till denna MammaBecka så kan ni göra det HÄR!
Men som det ser ut nu i skrivande stund så behövs det inte mer pengar.
Men det finns väl bättre ställen att skänka pengar till?
T.ex Barncancerfonden? PG: 90 20 90-0 BG: 902-0900


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0