Flåsarn- -

Jag är med i Paradise Hotel?





Nu är det riktigt illa alltså.
Det här med Paradise Hotel har gått så långt att jag drömmer om det på nätterna.

Ta nu i natt som ett exempel;

Det var något röjig raggar/lastbils fest, jag var där + tusentals andra.
Jag hade en barnvagn full med öl  och sprit, men så fort jag gick så ramlade ölen och spriten ur vagnen osv.

Satte mig ner i ett rum fullt av karlar, många kände jag sedan innan men många var också totalt okända.

-Nå Lina, du får nu chansen att bryta upp ett par"
säger en mörk röst från ett hörn i rummet. Jag såg inte vem det var som pratade men jag svarade;

-Okej,jag gillar inte korthåriga killar, så du,du ,du ,du och du får gå ut.. Och jag väljer att bryta upp mellan ***** och *****.

Sen hördes det en massa jubel.
Men, efter det blev det bråk.

Så fort jag kom ut ur rummet så flög alla tjejer på mig för att jag hade tagit deras favorit kille..

Vaknade runt 5 i morse av att jag fäktade med armarna och hade panik.

Skit bra liksom.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag tycker att paradise hotell är skit bra, fast lite så att man tänker typ, hur orkar dem?!

2009-12-04 @ 12:06:06
http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0